Godmorgon...

Morgonen är inte mitt rätta element... Jag har sagt det förr och jag säger det igen... Jag är trött! Men ett par koppar kaffe brukar räta upp det hela! Nu repar vi bara till i eftermiddag så jag får väl ta en liten "nap" igen för att palla kvällen. Eller, gud förbjude, gå och lägga mig tidigt!? Ja, det är väl det jag borde göra jämt men det går inte. Jag är så rädd om kvällarna och älskar att sitta uppe så det blir liksom inte. Nu kommer Åsa och sover över och det blir jättekul att hinna surra lite!

Igår köpte vi en lite oväntad extrajulklapp till barnen! Det ni "barner"! Vi var ju egentligen klara men det är alltid kul att köpa något som de absolut inte förväntar sig att få. Och nu har vi köpt det... ska bli kul med julafton! Det är såååååå kul att ge! Nu är det inte långt borta innan älsklingsbarnen kommer hem. Oskar fredag eller lördag och Emilia tisdag!

Ja, nu har jag inte så mycket mer att skriva men jag kommer ju tillbaka. Joooooo, jag hade besöksrekord här på bloggen i förrgår! Nästan 100 pers hade varit in och läst! Otroligt! Nu måste jag ut och jobba så jag har lite mer att rapportera om! Dags för "Emma" att kraxa upp sig! Idag startar vi redan 9.00!

Ha en bra dag alla människor!!! 

#1 - - Ola T:

Grattis till besöksrekordet!

#2 - - Monica:

Tack! Just nu har jag problem eftersom jag inte kan logga in på blogg.se... grrrr! Men jag kommer tillbaka! :)