Brrrr...

Ja, jag ska väl egentligen inte klaga. Jag sitter inomhus i värmen och tittar ut på det vackra vinterlandskapet. Temperaturen har stigit till -16 så om ett par timmar kanske också jag vågar mig ut... haha! Nej, jag väljer att knåpa på här hemma ett par timmar till så kanske jag åker ned efter lunch för att hämta lite saker på kontoret. Nu för tiden kan man ju sitta var som helst men kontorsdatorn är ju en RR jämfört med den jag sitter vid här hemma...

Avslutade i alla fall kvällen med att slå in julklapparna och blev förvånad över hur många jag ändå har hunnit köpa! Nu vaktas de av Svärmors tunga tills granen är på plats.


Ja, det fattas faktiskt en del grejor så lugna er "barner". Ni ska nog få så det räcker! :) Och jag vet att jag inte är någon muntergök när det gäller papperet... Det blev mer som svart/grått i år...

Nej, nu måste jag fortsätta jobba. Önskar er alla en fin dag!

Och till alla er som letar numret till våra biljetter så är det 0910-45 25 15, Turistbyrån.  Jag blir uppringd lite då och då så jag passar på att skriva det även här. Nyårsafton 15.00 är slutsåld men det finns kvar biljetter till övriga föreställningar så jag hoppas att ni passar på att komma nu när vi spelar revy för allra sista gången! :)
#1 - - Ola T:

Snygga paket. Själv kör jag ofta med gamla tapeter. Det har jag lärt mig av dottern.

#2 - - Monica:

Ja, det var ju kreativt och miljövänligt! Kanske något för nästa år? Själv älskar jag dock snören så de kan jag inte vara utan!:)