Behandlingsdag

Efter lussefirandet somnade jag om en stund (min "sömnsjuka", ni vet) och efter dusch och fix så åkte jag ned till Aqua Spa där jag bokat tid för ansikts-behandling. Oj, så skönt att bara ligga och bli omhändertagen i 90 minuter! Efteråt var hyn len som en babystjärt och håret stod rakt upp! Där fick jag för att jag fixade till det innan... Därför har jag sett ut som en sömndrucken hela dagen. Men det går ju bra att jobba ändå.

Efter lunchen åkte jag iväg på soptippen med svågern (nej, jag har inte sorterat bort honom) för att visa honom detta förnämliga ställe. Det gick rätt snabbt att bli av med det vi sorterat igår eftersom vi lastade båda bilarna fulla. Nu ska han bara åka iväg en sväng till imorrn men nu vet han ju var han ska lägga allt.

Sedan har jag träffat tjejen som körde på mig och skrivit skaderapport som jag nu ska skicka iväg. Skönt att göra bort. Jag har också besökt farbror doktorn för att kika på min rygg och nacke. Det verkar som om jag klarat mig hyfsat ändå. Han sa att det var bra att jag såg att smällen skulle komma. Då hinner man förbereda sig lite. Men eftersom jag var så stel och "hård" i bröstryggen och axlarna efter smällen fick jag ett par sprutor i alla fall så nu är jag mjuk och fin som en daggmask! Haha!

Det kan ju vara bra att ha fixat till ryggen eftersom jag ska sitta och peta i programmet även ikväll. Det är många delar som ska vara rätt på millimetern innan man kan lämna det ifrån sig. Men jag har inget emot att sitta hemma och jobba. Maken arbetar så jag har just ätit goda rester till middag samt gjort upp eld i kaminen. Nu är det varmt, skönt och mysigt här inne!