Nostalgin fortsätter...

Nu har jag skannat bilder och försökt välja ut vilka vi ska använda. Svårt. Roligt dock att se hur man såg ut som liten! Så här prydlig kan jag inte ha varit jämt?


Här var jag ungefär ett år gammal.

Jag gillar också den här serien som togs vid samma tillfälle. Gosig storebror!

   
Jag verkade kanske inte överförtjust. Ser nästan ut som om jag var mer intresserad av fotografen... haha!

Sedan minns jag också mycket väl min nya träningsoverall! Här borde jag vara ungefär fem år:

Snygg! Och med på bilden är också min favoritfarmor Emelia! Jag är pigg och klarögd. Tror att dottern ärvt en del av detta. Kolla bilden nedan där hon plockat blåbär hos morfars:


Full i sjutton... :)

Nej, nu måste jag jobba vidare. Får ge upp det nostalgiska och ägna mig åt nuet... :)